Insights

Har du og din virksomhed rutine for anskaffelse af ny IT-løsning?

Af 31. oktober 2019 marts 30th, 2020 No Comments
Har du og din virksomhed rutine for anskaffelse af ny IT-løsning?

Har ud og din virksomhed rutiner for, hvornår det er nødvendigt og rentabelt at anskaffe sig en ny og tidssvarende IT-løsning? ☝️

Ofte er det daglige rutiner og “plejer”, der står i vejen for det vitale IT overblik – den meget rigtigere løsning – og hvad den ville få af effekt på virksomhedens fortsatte konkurrenceevne. Og selvfølgelig hvad en sådan opdatering ville omfatte og koste. Kan du nikke genkendende til udfordringen, kan sure’it hjælpe dig: ⤵️

Som uvildig rådgiver og dem, der implementerer, tager vi ansvar for processen fra start til og med den organisatoriske implementering. Din fordel ved at overlade IT-anskaffelsen og opdateringen til os er, at sure’it er fuldstændig uvildig i forhold til løsninger og leverandører. Vores mål er udelukkende at være “din manglende rutine” og sikre din virksomhed den bedst mulige IT-løsning til den bedst opnåelige pris. 🎯

– Kan du se fordelene ved at benytte sure’it som din eksterne IT-facilitator, kan du læse mere om “IT-Anskaffelser” på It-anskaffelser

Allerede nu har du sikkert et par spørgsmål om hvordan og hvor meget det koster… få svarene hos sure’it og kom i den digitale SUPERLIGA. Det er blot at ringe på 4280 6020 og få en snak med Ove K. Nielsen. – We mind your business.