Søgning

Teamet bag sure’it

Sådan styrker sure’it SMV’ers digitaliseringsgrad

sure’it er en uvildig konsulent virksomhed, som giver dig et klart overblik over dine muligheder. Med vores egne og tilknyttede konsulenter kan vi altid vurderer dine behov objektivt.

Ove K. Nielsen, IT-specialist
Ove K. Nielsen
IT Management og Partner
Læs mere

Sure’it er uvildige IT-management rådgivere med fokus på digitaliseringen af virksomhedens værdikæde, – fra dine leverandører til dine kunder.

Ove er en erfaren facilitator og IT-projektleder. Uanset om du skal udvide din nuværende it-løsning eller du skal anskaffe ny funktionalitet, hjælper Ove på en struktureret facon til at sætte ord på Jeres digitale behov og potentialer. Med et godt kendskab til IT markedets aktører finder vi frem til den løsning og leverandør der passer bedst til Jer, og hjælper derefter med leverancestyring og med den organisatoriske implementering.

Per U. Nielsen
Per U. Nielsen
IT Management og Partner
Læs mere

Sure’it er uvildige IT management rådgivere omkring alt, der ligger i den administrative business; CRM, ERP, Produktionsstyring, IT-infrastruktur og alt det, der ligger i den boldgade.

Per giver dig et skarpt og uvildigt overblik over dine digitale muligheder. Uanset om du skal udvide dit nuværende it-system eller du skal skifte det helt ud. 100 procent uafhængig – og det er til din fordel.

Per er specialist i Informationssikkerhed, herunder Datasikkerhed, Persondatalov og EU persondataforordningen, og har i 2017 gennemført uddannelse som Data Protection Officer, hos Bech og Bruun i Århus. Er bl.a. medlem af- og samarbejder med NC3, som er det Nationale Center for CyberCrime, en del af Rigspolitiet.

Eva Bennedsen
Eva Bennedsen
Ekspert i BI & Bigdata
Læs mere

Eva leverer kompetent it-projektledelse samt rådgivning og sparring inden for Business Intelligence og BigData.

Kontakt Eva hvis du har brug for hjælp til opstart, videreførelse eller færdiggørelse af din BI strategi. Eva rådgiver endvidere om Governance, med konkrete værktøjer, til forbedring af kommunikation og økonomisk overblik.

Som partner i HubbleGroup  (www.hubble-group.dk) leverer Eva desuden ydelser indenfor EU Persondataforordningen for små og mellemstore virksomheder.

Eva tager sig af udvalgte sure’it opgaver øst for Storebælt.

Britt Winther Hansen
Britt Winther Hansen
Backoffice manager
Læs mere

Britt er den administrative del af sure’it med bred erfaring i vejledning og dokumentation. Hun varetager blandt andet tilretning af dokumenter og håndterer mange interne procedurer.

Britt varetager også opgaver indenfor marketing, såsom vedligehold/opdatering af website og SoMe platforme, og ansvarlig for vores telemarketing opgaver i samarbejde med eksterne leverandører.

Desuden har Britt ekspertise og erfaring i vejledning og dokumentation indenfor:

  • GDPR – EU’s lovgivning om virksomheders og medarbejderes datasikkerhed
  • HackerStop – fokuserer på virksomheders IT-sikkerhed, deres daglige praksis og rutiner.
  • SikkerCyber – screeningsprocedure udviklet af Erhvervsstyrelsen og Rådet for Digital Sikkerhed, der giver overblik over en virksomheds cyber sikkerhedsniveau.
Henrik Sørensen
Henrik Sørensen
Advisory Board
Læs mere

Henrik har stor ledelseserfaring indenfor flere og forskelligartede positioner i danske produktions- og rådgivningsvirksomheder i Danmark.
Snitfladerne har været bredt funderet i virksomhedernes organisationer, samt med internationale snitflader på forskellig vis.

Erfaringerne tæller mere end 23 års professional virke indenfor strategi, forretningsudvikling, projektledelse, supply chain og sourcing, industriel produktion og IT fra både store og mindre spændende danske virksomheder som Alfa Laval, Amcor Flexibles, LEGO, Dansk Produktions Univers, PAM og nu Reproflex Scandinavia.

I forhold til sureit bidrager Henrik med hans unikke viden indenfor sureit’s kernemålgruppe, og bidrager bl.a. med sparring til ledelsen omkring strategi, forretningsudvikling, organisation og kompetencer, udvikling af produkter og services samt salg og marketing.

CoworkIt A/S
Speciale IT infrastruktur
Læs mere

Mads Erhardt, CoWorkIt direktør står i spidsen for CoworkIt – et landsdækkende partnerskab af dygtige IT-leverandører, der hver som én har sikker IT-infrastruktur som 1. prioritet. Det er indlysende og helt afgørende for enhver virksomheds dagligdag, at der er overblik og styr på virksomhedens samlede IT-setup og infrastruktur.

For mange af os er det blevet selvfølgeligheder, hvordan vi eksempelvis gemmer data, og hvordan vi tilgår dem. Men hvor mange virksomheder kender svaret på, om IT-sikkerheden er optimal og den rigtige? Som IT-ansvarlig kan det være en nyttig idé, at spørge sig selv om, hvordan der skabes størst mulig fleksibilitet for ansatte og kunder, så de både kan arbejdes fra kontoret, derhjemme eller på farten? Uanset hvorfra inklusive top-sikkerhed for virksomheden data, vel at mærke.

Jeg vil anbefale, at virksomheden har fokus på, at virksomhedens IT-fundamentet er stabilt, sikkert og solidt – hvis I ikke allerede har et aktuelt overblik over diverse forhold. Derefter kan I med fornuft kigge på eventuelt uudnyttede, digitale potentialer.

Kender du f.eks. svarene på disse spørgsmål:

• Er der for mange unødvendige papirgange i jeres virksomhed?
• Kan I altid finde informationerne, i det øjeblik I har brug for dem?
• Oplever I stopklodser i processen mellem jeres afdelinger, produktion-, regnskab- og salgsafdelingen?
• Kunne I drage nytte af at automatisere visse områder af jeres virksomhed, så I kan håndtere flere kunder og effektivisere jeres processer – og derved levere jeres produkter eller serviceydelser hurtigere, smartere eller billigere?

sure’it, der er én af partnerne i CoworkIt, hjælper gerne med at give dig de svar, der ud over datasikkerhed også vil kunne indvirke positivt til din bundlinje.

Lar Jensen
Lars Jensen
Web- og onlinemarketing rådgiver
Læs mere

Jeg har i over 25 år været selvstændig i reklame- og marketingbranchen med Cube Marketing.

De seneste 14 år med fuld fokus på digitale medier, og med udvikling af strategisk kommunikation, produktion af digitale løsninger, onlinekommunikation og monitorering/analyse.

Cube håndterer konkret design og udvikling virksomheds profiler, digitale løsninger såsom websites og webshops, søgemaskineoptimering(SEO), Google Ads, SoMe, E-mail marketing, og planlægning af alle former for marketingkampagner.

Cube har derfor også mange gennemførte løsninger indenfor B2B hos mindre og mellemstore virksomheder og på B2C med fokus på online detailsalg.